بررسی مشخصات فنی نیسان سیلفی ۲۰۲۳
نیسان سیلفی به دو موتور بنزینی و برقی مجهز است. پیشرانه بنزینی این خودرو ۱.۲ لیتر حجم دارد و نقش مولد را ایفا می‌کند. نیسان سیلفی به یک پیشرانه هیبریدی نیز مجهز است. در کل و با پیشرانه الکتریکی، سیلفی هیبرید توانایی تولید ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور و ۱۳۶ اسب بخار را دارد. در این خودرو یک موتور ۱.۲ لیتری انرژی لازم برای موتور برقی را به جای باتری تامین می‌کند. در واقع این موتور بنزینی شبیه به ژنراتور است.

نیسان سیلفی خودرویی بی‌صدا و چابک است و در هر ۱۰۰ کیلومتر فقط ۳.۹ لیتر بنزین مصرف می‌کند. این رقم براساس استانداردهای چینی محاسبه شده و ممکن است، راننده در شرایط واقعی با ارقام بالاتری مواجه شود. اطلاعاتی درباره شتاب نیسان سیلفی در دسترس نیست، اما حداکثر سرعت آن ۱۶۵ کیلومتر است. ابعاد این خودرو به صورت ۱۸۱۵ میلی متر عرض، ۱۴۵۰میلی متر ارتفاع، ۴۶۵۲ میلی متر طول بوده و فاصله محوری آن نیز ۲۱۷۱ میلی متر است.

با امکانات رفاهی نیسان سیلفی ۲۰۲۳ آشنا شوید
نیسان سیلفی که محصولی مونتاژ چین است از نظر امکانات رفاهی و ایمنی در جایگاه خوبی قرار دارد. قبل از خرید نیسان سیلفی باید علاوه مشخصات فنی نیسان سیلفی درباره امکانات آن نیز اطلاعات کسب کنید. از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به این موارد اشاره کرد:

امکانات ایمنی

دارای رادار نقطه کور  (BCD)
دارای رادار تصادف ( RCTA)
دارای سیستم خروج از مدار خط  (LDM)
دارای سیستم کمکی کروز هوشمند  (ICA)
دارای سیستم نور بالا اتوماتیک  (IHC)
دارای سیستم رادار از جلو (FCW)
دارای کروز کنترل هوشمند تطبیقی  (ACC)
دارای سیستم کمکی ماندن در بین خطوط  (LKA)
دارای سیستم هشدار پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین  (LCA)
دارای ترمز اضطراری خودکار  (AEB)
دارای ۶ ایربگ ایمنی
دارای سامانه کنترل کشش و پایداری  (ESB)
از دیگر مشخصات فنی نیسان سیلفی می‌توان به امکانات ایمنی اشاره کرد:

دارای دوربین ۳۶۰ درجه
دارای رینگ‌های آلومینیومی
دارای سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای به همراه ترمز پارک برقی و اتوهلد
دارای سامانه استارت / استاپ
دارای سیستم نمایش فشار باد تایرها ( TPMS)
دارای سانروف
دارای سر دنده شیفت بای وایر
دارای فرمان  D’TYPE
تنظیم و بازو بسته کردن آینه‌های جانبی به صورت برقی و متصل به گرمکن

طراحی زیبای نیسان سیلفی ۲۰۲۳
 این خودرو در نگاه اول شباهت زیادی به ماکسیمای جدید دارد و انگار نسخه کوچکتر آن است. در نمای جلوی این خودرو یک جلو پنجره بزرگ با دو خط کرومی پهن، چراغ‌های LED کشیده و باریک در اطراف، چهره نیسان‌سیلفی را جذاب و مدرن نشان می‌دهد.

اما طراحی نمای کناری ساده‌تر است. در خط شانه اصلی پایین درب‌ها حجم پردازی اندکی دیده می‌شود، همین موضوع در بالای درب‌ها به صورت منقطع کشیده می‌شود. نمای عقب دارای چراغ‌های کشیده‌ای است که طراحی هماهنگی با چراغ‌های جلو دارند. خطوط اطراف دیفیوزر و سپر بزرگ نصب شده در قسمت پایین سپر، باعث اسپرت‌تر شدن خودرو شده است.


کابین و فضای داخلی نیسان سیلفی ۲۰۲۳
کابین نیسان‌سیلفی طراحی داخلی بسیار جذابی دارد. این طراحی می‌تواند در یک نگاه مشتری را به خود جذب کند. در نمای جلو راننده از یک فرمان ۳ شاخه D کات با طرحی اسپرت استفاده شده است. صفحه کیلومتر خودرو نیز از ترکیب دو عقربه دور موتور سنج و آنالوگ سرعت با یک صفحه نمایش دیجیتال تشکیل شده است.

یک مانیتور در قسمت میانی داشبورد برای استفاده از سیستم مولتی مدیا قرار دارد. این سیستم علاوه بر لمسی بودن، از کلیدهای فیزیکی نیز جهت راحتی استفاده سرنشینان استفاده کرده است. اندکی پایین‌تر پنل سیستم تهویه مطبوع قرار دارد و کنسول میانی نیز میزبان دکمه استارت، دو عدد جالیوانی و سردنده مکانیکی است.